ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το απόγευμα της Πέμπτης 10 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του Μουσείου Πτολεμαΐδας, με μεγάλη συμμετοχή του αναγνωστικού κοινού του δήμου Εορδαίας, η παρουσίαση του βιβλίου του Πρωτοπρεσβυτέρου Αθανασίου Καμπούρη "Η Θεολογία του πόνου: Βιβλική και Πατερική Θεώρηση της Σωματικής και Πνευματικής Ασθένειας».
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της εκκλησίας, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, του Δήμου Εορδαίας και άλλων φορέων.
Η Δήμαρχος Εορδαίας Παρασκευή Βρυζίδου σημείωσε πως είναι ευοίωνο να ξεκινάει η νέα χρονιά με την παρουσίαση του βιβλίου ενός σεβάσμιου και αγαπητού ανθρώπου της εκκλησιάς.
Κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού της, η πρόεδρος του μουσείου Θεοπίστη Κρυσταλλίδου αναφέρθηκε στο εμπνευσμένο πόνημα του Πρωτοπρεσβυτέρου, λέγοντας πως δεν θα μπορούσε να βρεθεί καταλληλότερος να μας καθοδηγήσει στην αντιμετώπιση του σωματικού και του πνευματικού πόνου.
Την παρουσίαση του βιβλίου, αναλύοντας διαφορετικές πτυχές του, έκαναν οι: Διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου Άννα Κωνσταντινίδου, ο σχολικός σύμβουλος Δημήτρης Πλωμαρίτης και ο Δικηγόρος Παναγιώτης Σίσκος. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η αναφορά στα μαθητικά χρόνια του πατέρα Αθανάσιου από την δασκάλα του ΝίκηΠαπουλίδου.
Η εκδήλωση έκλεισε με την συναυλία της Σοπράνο Χρύσας Δελαβερίδου, του βαρύτονου Κωνσταντίνου Μάμμου, ενώ στο πιάνο ήταν Ρόη Μήτκα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Γραφείο Τύπου
Τηλέφωνο – Fax : +302463350112
E-Mail: grtyp@ptolemaida.gr
Website: http://www.ptolemaida.gr/
Χθες Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013 στις 18:30 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του βιβλίου του Πρωτοπρεσβυτέρου Αθανασίου Καμπούρη η "Θεολογία του πόνου, σωματική και ψυχική ασθένεια" εκδήλωση η οποία έγινε στο χώρο εκδηλώσεων του Μουσείου Πτολεμαΐδας.
Θεολογία του πόνου: Με μια πρώτη ματιά θεολογία και πόνος, φαντάζουν έννοιες ασύμπτωτες. Το ερώτημα το οποίο εύλογα δημιουργείται σχετίζεται με τη σχετικότητα των δύο εννοιών. Ίσως μετά από έναν ενδελεχή έλεγχο να ισχυριστούμε ότι το στοιχείο το οποίο ενώνει θεολογία και πόνο είναι το "μυστήριο". Από τη μια μεριά το μυστήριο τού Θεού ως καθημερινή παρουσία και υπενθύμιση στον άνθρωπο ότι "ο Θεός αγάπη εστί" και από την άλλη μεριά το μυστήριο του πόνου ως ευκαιρία προετοιμασίας για μια πορεία η οποία οδηγεί τον πονεμένο άνθρωπο να συναντήσει Αυτόν ο οποίος εκούσια "εαυτόν παρέδωκεν" ολόκληρη την ύπαρξη του στα χέρια τού Θεού Πατέρα. Η θεολογική γλώσσα δεν μπορεί παρά μόνο να κατανοεί τον πόνο ως οδό και τρόπο που καθιστούν τον άνθρωπο μέτοχο της θείας ζωής η οποία έχει ως κατάληξή της την αθανασία.